Семінари, конференції

Готуємось до серпневої конференції 2021.

Шановні освітяни! Закінчився навчальний рік, а для працівників відділів освіти, центрів професійного розвитку, керівників закладів освіти наступила пора підготовки до серпневих педагогічних заходів.

    Як креативно провести серпневі заходи? Це питання турбує багатьох.   Ми  розпочинаємо ділитися ідеями щодо проведення серпневого педагогічного тижня і запрошуємо  Вас   взяти участь.  Надсилайте свої пропозиції та напрацювання на наш сайт за електронною адресою——- .

  Створюємо демократичний простір  для професійного зростання і обміну досвідом, напрацювання нових ідей та планів.

Сценарій

проведення серпневого педагогічного Форуму  

ПРОЛОГ

Звучать фанфари. На екрані відеоряд   Звучать слова про реформу освіти.

Голос за кадром:

Країна робить впевнені кроки на шляху до Нової української школи. 

       Якою має бути нова українська школа? Яка  нова роль педагога в сучасному світі? Які вони професії майбутнього? До чого готувати дітей вже сьогодні?

       На ці та інші запитання шукають відповіді сотні небайдужих і натхненних педагогів нашого району, які впевнені в тому, що зміни в освіті не починаються у високих кабінетах, вони починаються на звичайних уроках. Змінити школу та вчительство, щоб  зробити дитину щасливою.

     Саме таке завдання має стати пріоритетним у роботі сучасного педагога. Сьогодні ми створюємо демократичний простір професійного зростання і обміну досвідом, де кожна і кожний можуть стати агентами змін.

     Серпневий педагогічний Форум розпочинає свою роботу.

Під час демонстрації відео на сцену виходять учасники колективу театру пісні «Фламінго», які виконують гімн України. На екрані прапор України

Ведуча:

Доброго дня, шановні вчителі,  представники влади, гості та всі, хто небайдужий до проблем освіти! Вітаємо Вас на районному серпневому педагогічному Форумі та запрошуємо всіх приєднатися до спільноти відповідального вчительства. (на екрані слайд з надписом «Приєднуйся до спільноти відповідального вчительства») Музика гучніше.

Ведуча:

І знову серпень зібрав нас разом і  кличе до серйозних  розмов,  до нових ідей і планів, які, сподіваємось, стануть безцінним надбанням педагогічного Форуму.

Епоха інноваційного суспільного розвитку постійно підвищує вимоги до сучасної школи, вимагає  змін, агентами яких має стати, перш за все, вчитель.

Приємно відзначити, що у прагненні змінювати освітній простір району на краще нас постійно підтримують керівники органів виконавчої влади та місцевого самоврядування. Сьогодні у роботі Форуму беруть участь:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ведуча:

Тож зараз для привітання учасників педагогічного Форуму на сцену запрошуються …..

Дякуємо за теплі слова та просимо нагородити кращі педагогічні колективи за підсумками роботи у ———навчальному році.

За високий рівень результативності закладів освіти району в інтелектуальних, професійних, творчих, туристсько-краєзнавчих конкурсах та спортивних змаганнях  за підсумками роботи у —— навчальному році нагороджуються колективи:

За високий рівень організації оздоровлення учнів влітку —- року нагороджуються:

За підготовку закладів до нового навчального року грамотами нагороджуються:

Перед педагогічними працівниками було поставлене завдання підвищення результатів зовнішнього незалежного оцінювання випускників —- року. І сьогодні ми з гордістю називаємо заклади освіти, які показали високі результати.

За якісну підготовку учнів до зовнішнього незалежного оцінювання нагороджуються педагогічні колективи:

За активну участь у розвитку закладів освіти району нагороджуються:

Ведуча: Дякуємо за нагородження, просимо зайняти місця в залі.

Привітання ветеранів педагогічної праці.

Наш педагогічний Форум гостинно відчинив свої двері для найповажніших представників освітньої галузі району – ветеранів педагогічної праці.

     
Є особливий неписаний учительський статус – ВЧИТЕЛЬ-ВЕТЕРАН. Це той дивний стан, коли учитель за віком – пенсіонер, а душею – молодий, коли вже ніби на заслуженому відпочинку, а насправді серцем, думками, спогадами – в школі, на уроці, серед колег, дітей. Цей дивний стан називається професією УЧИТЕЛЬ без віку і без часу. Учитель – він завжди учитель. Щирі вітання та квіти, вам, дорогі наші ветерани.  

Ведуча:

Сьогодні організатори заходу  вирішили власним прикладом довести, що зміни потрібно починати з себе. Тому наша зустріч буде проходити у не зовсім звичному для нас форматі.

По-перше, 

Ми створили освітню платформу для професійного зростання педагогів і обміну досвідом. Сьогодні на вас чекають майстер-класи, воркшопи, тренінги. Ця робота була розпочата у минулому році на районному освітньому форумі, який відбувся на базі ————–. Саме такий новий дискусійний формат для співтворчості вчителів, для відкритого обміну досвідом проводиться у всьому світі, і ми приєднуємось до нього.

По-друге,

Нова українська школа – назва компетентністно орієнтованої реформи середньої освіти. На форумі ми застосували так званий «реформометр» для обговорення змін у вчительських спільнотах. Ви мали змогу відверто відповісти на декілька питань, залишити свою учительську мрію на інтерактивній стіні.

Що показав наш «реформометр» ви зможете побачити під час перерви.

По-трете,

Сьогодні на форумі буде презентовано освітні практики 4-х закладів освіти району: ————-. З усіма, хто ділиться досвідом на Форумі, Ви матимете змогу спілкуватися й консультуватися під час перерви у фойе, де власно й буде демонструватися їх досвід роботи.

На решті, (на екрані слайд з презентації «Біла ворона»)

Логотипом форуму не випадково було обрано «Білу ворону».

«Білими воронами» ми з любов’ю називаємо проактивних і натхненних педагогів, які своєю відкритістю до нового досвіду та прагненням до змін в освіті та суспільстві загалом вирізняються у своїх спільнотах.

Освітяни ———-  впевнено заявляють, що зміни – це ми самі.

(На сцені оформлюється імпровізована студія. Виносять офісні крісла, столики, таблички на стіл, квіти, монтується світло)

Ведуча:

     Освітній простір ———- району завжди відзначається впровадженням  інновацій. Намагаючись створити сьогодні на форумі демократичний простір, доброзичливу атмосферу, де панують прагнення до нового та підтримка одне одного, пропонуємо Вам стати свідками відкритого спілкування.

(звучить музика, на сцені з’являється ведуча, яка буде спілкуватися з  начальником відділу освіти та заступником голови райдержадміністрації)

    Зараз я запрошую до імпровізованої студії свою співведучу, практичного психолога районного Центру дитячої та юнацької творчості  та її співрозмовників: заступника голови районної державної адміністрації, начальника відділу та голову районної організації профспілки працівників освіти і науки .

 Розмова з гостями студії (проходить у формі пресконференції).

Вікторія:

Шановні     ——-, ——–, ——–! Перш за все хочу подякувати Вам від імені всіх організаторів  Форуму за сміливість, за відвертість та щирість в нашій розмові. Сьогодні своїм прикладом Ви довели, що зміни в освіті  починаються з нас самих.

Ведуча: Дякуємо за розмову, просимо зайняти місця в залі.

Ведуча: Вивчення позитивного досвіду, збагачення цікавими ідеями, альтернативними методиками, інакшим поглядом на світ в цілому – це дорога до власної професійної компетентності. Розв’язання саме цих завдань ставили за мету організатори Форуму. 

(на екрані принципи роботи Форуму)

Робота нашого форуму побудована на основі наступних принципів:

  • Незалежність  
  • Кожен може стати спікером
  • Дія закону «про дві ноги».

Зупинюсь лише на цьому принципі. Учасники форуму самі визначають, які з сесій відвідують і на який час там затримуються.  

Ви отримали програму Форуму, де зазначено місце та час проведення майстер-класів. А зараз ми представляємо авторів майстер-класів, спікерів тренінгів, які поділяться своїм досвідом. Запрошуємо їх на сцену: —

Ведуча: Бажаємо Вам плідної роботи та запрошуємо до зали

ФІНАЛ

(Звучать дитячі голоси. Під час слів на сцену виходять діти.)

Ведуча:   Школа – маленьке дзеркало нашого життя. Ідеш порожніми шкільними коридорами і чуєш відлуння власних кроків. Промовишь голосно свої думки – і школа поверне їх стократною луною. Тому мисліть позитивно, транслюйте впевненість у прогнозах, віру в професіоналів, любов і повагу до своєї професії. Це перша умова досягнення поставлених глобальних цілей. Давайте разом зробимо так, щоб наша школа справді стала українською і по-справжньому новою, бо це нам під силу.

Ведуча: Шановні колеги, нам пощастило обрати найкращу з професій!  У професії вчителя в XXI столітті  змінилося багато чого. Підручники стали електронними. З’явились електронні журнали, інтерактивні дошки. Оцінки та розклад уроків учні та їх батьки можуть побачити на шкільному сайті, на сторінках у соціальних мережах. Усні іспити замінило незалежне тестування.

Діти: Але Учитель – це незмінно.

Діти: А це означає, що в XXI столітті вчителя будуть оцінювати за щасливі очі  дітей на уроках.

Діти: За його душевне і ніжне ставлення до кожної дитини,

Діти: За те, що кожного ранку  ми з радістю будемо бігти до школи,

Діти: Та щиро любити свою Землю, свою Україну.

Діти виконують фінальну пісню «Я люблю тебе, Земля»

Ведучий.  Шановні колеги! Через декілька хвилин педагогічний форум продовжить свою роботу. Чекаємо всіх небайдужих педагогів на майстер-класах, які пройдуть відповідно до програми форуму.   Просимо спікерів підготуватися до виступів та дотримуватися регламенту.

Сценарій проведення серпневого педагогічного Форуму  

Дата проведення:

ПРОЛОГ

Звучать фанфари. На екрані відео.

Голос за кадром:

Велика мета освіти – це не тільки знання і досвід, а насамперед дія! Дія, що започатковує шлях до великих мрій та визначних звершень. Вимальовує краще майбутнє для нас і наших дітей, що рухає до нових перемог. Дія, що змінює.

Саме тому, спостерігаючи, як міцніють освітянські прагнення, якого розмаху набуває діяльність, кожен з нас залишається незмінно відданим тій справі, якій присвятив кожен свій день і кожне своє рішення.

Освіта – це сфера у якій результати не побачиш миттєво, але вони надзвичайно важливі, бо цілком визначають майбутнє поколінь. Проте варто розуміти, що важливі не лише результати, а сам процес, де має значення шлях досягнення мети.

Сьогодні ми вибудовуємо нові концепції, заходи для спільноти відповідального вчительства району. Поширюємо ідею бути ближче до всіх і водночас до кожного з наших учнів. Сьогодні пишаємося тим, що все частіше можна почути:

Я змінюсь та розвиваюсь, зрощую хороших людей, бо я вчитель і мене поважають.

Ділюсь досвідом, зацікавлю та навчаю, надихаю й підтримую.

Поважаю дитину і свободу вибору, змінюю світ.

Працюю із задоволенням, інколи на каві й булочці.

І щиро віримо, що зовсім скоро настане час, коли освітяни нашої крани з впевненістю та гордість зможуть сказати «Я вчитель! І Це круто!».

Під час демонстрації відео на сцену виходять учасники колективу театру пісні «Фламінго», які виконують гімн України. На екрані прапор України

Ведуча:

Доброго дня, шановні вчителі,  представники влади, гості та всі, хто небайдужий до проблем освіти! І знову серпень зібрав нас разом і  кличе до серйозних  розмов,  до нових ідей і планів, які, сподіваємось, стануть безцінним надбанням педагогічного Форуму.

Сучасність так стрімко змінюється завдяки технологіям, руйнуються будь-які кордони між усіма нами. Сьогодні все більше набуває ваги вміння працювати з дітьми і цінність живого спілкування. І що як не піднесена атмосфера та відчуття свята напередодні нового навчального року здатна краще за все спонукати людей до саморозвитку. Тож вітаємо всіх на районному серпневому педагогічному Форумі, хештегом якого є «Вчителюй. Плекай хорошу людину». (на екрані слайд з надписом «Вчителюй. Плекай хорошу людину») Музика гучніше.

Ведуча:

Приємно відзначити, що у прагненні змінювати освітній простір району на краще нас постійно підтримують представники влади та місцевого самоврядування. Сьогодні на Форумі присутні:

Перший заступник голови

Заступник голови

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ведуча:

Для привітання учасників педагогічного Форуму на сцену запрошуються

Дякуємо та просимо пройти до глядацької зали.

Привітання ветеранів педагогічної праці.

Наш педагогічний Форум гостинно відчинив свої двері для найповажніших представників освітньої галузі району – ветеранів педагогічної праці.

Є особливий неписаний учительський статус – ВЧИТЕЛЬ-ВЕТЕРАН. Це той дивний стан, коли учитель за віком – пенсіонер, а душею – молодий, коли вже ніби на заслуженому відпочинку, а насправді серцем, думками, спогадами – в школі, на уроці, серед колег, дітей. Цей дивний стан називається професією УЧИТЕЛЬ без віку і без часу. Учитель – він завжди учитель. Але про сивочолих педагогів, які все життя віддали освітянській ниві ми завжди пам’ятаємо.

Щирі вітання та квіти, вам, дорогі наші ветерани. 

Ведуча:

Всеукраїнська вчительська (не)конференція EdCamp створила інновацію у освітньому просторі – новий дискусійний формат для співтворчості вчителів і дала нові можливості для їх саморозвитку.  Приймаючи ініціативу EdCampу, вже третій рік поспіль серпнева нарада вчителів нашого району перетворюється на освітню платформу для професійного зростання педагогів і обміну досвідом. А ще це платформа для аналізу, підведення підсумків за минулий навчальний та планування на майбутнє. До слова запрошується начальник відділу освіти.

(виступ начальника відділу освіти)

Ведуча: Завершився рік впровадження Нової української школи. Яким він був? Послухаємо дітей та дорослих… (Ролик НУШ)

Ведуча:

А ми продовжуємо. Намагаючись створити сьогодні на форумі демократичний простір, доброзичливу атмосферу, де панують прагнення до нового та підтримка одне одного, незважаючи на можливу розбіжність у поглядах, пропонуємо Вам стати свідками відкритого спілкування  про перші результати роботи Нової української школи зараз ви почуєте від батьків, учителів, дітей.

    Зараз я запрошую до імпровізованої студії свою співведучу, журналістку телерадіокомпанії  та її співрозмовників: ———— директора  ——–школи, ————— директора ———школи,  ———–, вчителя 1-х класів  ———школи,  ———–, методиста відділу освіти,  —————- , маму учня 1-го класу ——— НВК, ———–, батька учня 1-го класу ———НВК.

 Розмова з гостями студії.

Ведуча:

Дякуємо Вам від імені всіх організаторів  Форуму за сміливість, за відвертість та щирість в нашій розмові. Сьогодні своїм прикладом Ви довели, що зміни в освіті  починаються з нас самих. Просимо зайняти місця в залі.

(учасники інтерв’ю займають свої місця у глядацькій залі)

Ведуча:  Успішна підготовка до нового навчального року – це результат спільної роботи, небайдужості всіх учасників освітнього процесу: батьків, вчителів, технічного персоналу шкіл, громадськості. Дякуємо всім за якісно відремонтовані заклади освіти для зустрічі учнів у новому навчальному році.

Ведуча:

Для нагородження за підсумками   огляду готовності закладів освіти до нового ——- навчального року на сцену запрошуються

____________________________________________________________________________________________________________________________________

За якісну підготовку закладів освіти до нового навчального року подяками відділу освіти ———- відзначаються колективи:

Ведуча:

А ми рухаємося далі і поступово переходимо до практичної частини нашого форуму, де кожен педагогічний колектив презентує власний стиль роботи, унікальність у системі надання освітніх послуг, престижність закладу, досягнення та розкриває тему, над якою працює педагогічний колектив.

Вивчення позитивного досвіду, збагачення цікавими ідеями, альтернативними методиками, інакшим поглядом на світ в цілому – це дорога до власної професійної компетентності. Розв’язання саме цих завдань ставили за мету організатори Форуму. 

Ви отримали програму Форуму, де зазначено місце та час проведення презентацій закладів освіти,  які поділяться своїм досвідом. Бажаємо вам плідної роботи.

ФІНАЛ

(На сцену виходять діти.)

Ведуча:

Шановні вчителі, дякуємо Вам, що підтримуєте і, повертаючись до шкіл,  дієте.

Що змінюєтесь самі і змінюєте суспільство.

Що плекаєте особистість кожної дитини і допомагаєте розбудувати успішну країну.

Діти виконують фінальну пісню «Я люблю тебе, Земля»

Ведучий.  Шановні колеги! Через 20 хвилин (_________) педагогічний форум продовжить свою роботу. Чекаємо всіх небайдужих педагогів на майстер-класах, які пройдуть відповідно до програми форуму. Нагадуємо, що час роботи локації – 45 хвилин.  Просимо заклади освіти  підготуватися до презентацій своїх досвідів та дотримуватися регламенту.

Міні-конференція «Нова українська школа:  успіхи та виклики першого року впровадження»

Учасники конференції : методист, директор школи , вчителі перших класів, психолог, батьки першокласників.

Запитання 1(батькам)-мамі

Нова Українська школа – це школа, до якої ідуть із задоволенням не тільки діти, а і їхні батьки, де зважають на дитячу  думку, де вчать критично мислити та бути відповідальними, де панує атмосфера співпраці та взаєморозуміння.

Чи можете Ви назвати  школу, до якої ходить Ваша дитина, Новою українською школою ?  Чим відрізняється  школа, в яку ходили , і школа в яку пішла ваша дитина ?

Запитання 2 (батькам)-мамі

Батьки дуже гостро відчувають успіхи і поразки дітей. Скажіть будь ласка, чи задоволена  Ваша дитина навчанням в школі? Чого більше стало в її  житті  успіхів чи поразок?

 Запитання 3 (батькам)-папі

  Батьки разом з учителями та адміністрацією школи мають спільну мету – щаслива і успішна дитина. Тому стосунки між цими   3-ма категоріями побудовані, насамперед, на співпраці, взаєморозумінні й бажанні разом йти до мети. Скажіть, будь ласка, як ви особисто співпрацювали зі школою протягом навчального року? Чи була ця співпраця корисною для Вас, для дитини? Чим саме? 

Запитання 4 (методисту)

Державний стандарт початкової освіти, повністю підпорядкований новому спрямуванню української освіти, ставить  перед учителями досить потужну мету: всебічно розвинути дитину, її таланти, здібності, сформувати навички самостійності, створити умови для творчості та допитливості. Для досягнення таких цілей учитель повинен не тільки сам  демонструвати зазначені якості, а й уміти ці якості формувати у своїх учнів. Чи готові учителі початкових класів нашого району  працювати в умовах Нової української школи по новому?

Запитання 5 (директору школи)

Змінюється світ і педагоги мають змінюватися першими. Що іноді заважає педагогам професійно зростати? Як Ви мотивуєте своїх колег до навчання та саморозвитку?

Запитання 6 ( заступнику директора)

Ідеальна школа – це результат роботи кожної людини в школі, це кожна хвилина уроку і кожна дія вчителя. Назвіть 5 найважливіших кроків, які треба зробити щодо забезпечення якості освіти у Вашому закладі?

Запитання 7 (директору)

У системі освіти стрімко відбуваються зміни сутність і стратегічний напрям яких визначає концепція Нової  української  школи.  Пройшов рік практичної реалізації реформи, що змінилося і що треба ще зробити, щоб українська школа справді стала Новою, а головне – щоб діти здобули сучасну освіту?

         Запитання 8

Які бар’єри є зараз у вашому професійному зростанні?  Що мотивує вас підвищувати власну кваліфікацію?

Запитання 9 (вчителю)

Пройшов рік впровадження  реформи Нової української школи. Змінилися методи викладання. Діти частіше пізнають навчальний матеріал через ігрові методи. Серед педагогічної та батьківської громадськості можна почути розмови про те,  що в першому класі діти тільки граються, а не навчаються. Чи відповідають дійсності такі побоювання батьків? Чи треба боятися гри під час освітнього процесу?

Запитання 10 Вчителю)

Ми знаємо, що успіх у навчанні – це джерело внутрішньої сили дитини. Як  ви виховуєте  успіхом?

Запитання 11 (вчителю)

У 1 і 2-му класах немає оцінювання досягнень учнів у балах. А як тоді можна виявити на якому рівні навчається дитина, які вона має досягнення?

Запитання 12(методисту)

Розробники Нової української  школи  вважають, що педагог НУШ повинен працювати «серцем». Це, передусім, людина, яка відкрита до нових знань та готовності до діалогу зі своїм учнівством.  А яким, на думку самих педагогів, має бути учительство НУШ?

Поділитися
Відгуки
Поки немає жодного відгуку.
Написати відгук
Ваш відгук
Ім'я
Email
Всі результати пошуку